Tuesday, May 3, 2011

Jikalau aku~

Sebelum aku membalas lamaran cintamu
Aku perlu tahu benar kamu jujur

Kerana aku pernah terasa tertipu
Dengan janji palsu teman terdahulu

Jikalau aku memberikan sepenuh jiwa
Yakinkanlah kau kan setia
Hanya ku kau sayang siang dan malam


Jikalau kamu mahu ke peringkat seterusnya
Tunaikanlah apa ku pinta itu semua perlu

Jikalau aku menyintamu

Sebelum itu jumpalah orang tuaku
Minta izin dulu agar mereka restu
Jangan pula nanti
Kau mula terasa jemu
Fikir betul-betul sebelum kita bermula
Dalam kita ada dua
Kau dan aku jadi satu
Jika benar-benar mahu
Buktikan dahulu cintamu

Jikalau aku menyintamu
Jikalau aku

-Jikalau aku by Ezlynn.

p/s : baca and fahami especially yg BOLD and RED tu. :)






ChocolatTeddyBear said...
no komen.




.: Sealed With Hugs And Kissed :. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...