Thursday, May 26, 2011

feeling feeling tacing tacing 1

Holla Peeps!

tanggal 26hb May 2011. aku melangkah kuar dari Perkarangan Universiti Utara Malaysia (UUM) setelah 3 tahun menghabiskan masa menimba ilmu berbakul2, berbaldi2 dan bertimba2 di sini. (eh.. ak pakai bahasa agak baku la ye.. nak bagi feel sedih skit. ekekekekek~)

okeyh peeps.. ni another tacing tacing feeling feeling post by me kat blog ni setelah secara rasmi telah meninggalkan UUM terchenta itu sebagai pelajar. hehe.. pasni, pelajar practical la plak. (ok. x secara rasmi lepas dari UUM lg la.. still holding the name selama 4bulan akan datang. hahaha!) :)

tanggal err.. aku xigt la bape haribulan aku jejak kaki ke UUM tu. tapi, yang aku ingat... bulan Julai 2008. sesi 2008/2009. A081. masa tu, cam tak caye je aku dapat sambung wat Bachelor Degree. Syukur, Alhamdulillah. masa mula-mula masuh dulu, sangat excited okeyh.. semangat nak belajar bersungguh-sungguh sangat berkobar-kobar. (in fact, aku memang belajar bersungguh-sungguh tapi aku tak show je.. lalalalala~ ).
tak sangka, pejam celik, pejam celik.. da 3 tahun rupanya aku belajar kat situ. da 3 tahun rupanya aku kuar masuk UUM tu. haha! Unbelievable. sekejap je 3 tahun. masa, tak terasa berlalu. dalam masa 3 tahun tu, macam-macam suka duka, masam manis kehidupan aku lalui dengan tabah dan berjaya mengharungi sampai kini. Alhamdulillah. :) banyak kenangan yang aku kutip dan simpan dalam hati selama di sana.

lepas ni, pasti aku merindui suasana pagi di bukit kachi (kawasan Residential Hall saye okeyh..), pagi di UUM. dewan kuliah. bilik kuliah, dewan peperiksaan. bilik lecturer. semua laaaa.. hahahaha! yang paling aku akan rindui, kawan-kawan. :) diorang la harta aku paling berharga kat UUM tu especially My Gegurls semua, GBS. tanpa diorang, tak indah hidup aku kat situ. terima kasih kerana menceriakan aku selama ni. :) da tak de da berebut naik bas nak g kuliah. bangun lambat, then skip kelas. tak pun, sorang tak g, semua tak g kelas tu untuk mengelakkan kebosanan. wahahahaha! lepak-lepak kat mall. buat bising ramai-ramai. huhu..

aku akan merindui Roomate aku. waaaaaaa! roomate yang sangat memahami. roomate yang memang serasi. roomate tempat aku bercerita dan luahkan segalanya. roomate yang tengok aku menangis bila masalah jiwa-jiwa melanda diri ini. roomate yang tengok aku mengamuk marah. roomate yang tengok muka bengang aku. roomate yang sentiasa buat aku happy. roomate yang sama-sama berkongsi kegembiraan aku. for sure, aku sayang roomate aku tu. selain dari ada persamaan yang ketara antara kami, kami memahami diri masing-masing. :)

My gegurls GBS... best thing i ever had kat sana. memahami. sentiasa ada di sisi. teman suka duka. we're bestfriends. u olls are my girls. my best team ever. :) banyak da aku wat post sal GBS kn before. so tak nak cakap banyak sal GBS dalam post tacing tacing ni sbb nanti takot ad yang akan membasahkan dan sekaligus bakal merosakkan keyboard masing- masing dengan air mata. hoho.. (aku taw korang semua sensitip belaka.. wahahaha!) tapi satu je aku nak korang taw... 

"SELAMANYA AKU SAYANG KORANG KETAT-KETAT. KORANG PERKARA PALING BERHARGA UNTUK AKU. KORANG YANG TERBAIK. AKU GEMBIRA DAPAT KENAL DENGAN KORANG. AKU SAYANG KORANG LAHHHHH!!"
okeyh. sakit tekak jerit. :p 

tak lupa gak kat semua yang aku kenal sepanjang aku ada kat sana. kawan-kawan lain. aku takkan lupakan anda semua. :) walaupun dulu aku tak bape berkenan nak sambung study situ sebab tempat yang terpencil tuh. tapi aku pergi gak and Alhamdulillah.. tabah hati aku harungi 3 tahun tu. My dad masa amik aku aritu pandang UUM macam die plak yang kuar okeyh.. hahahaha! (dulu pn my dad memang suka kalau aku dapat UUM tu sbb suasana tu best die cakap. ala.. yg betul, die tak nak aku sesat mesat jadi tak tentu hala and jadi worse than sedia ada. hahahahaha!)

will miss those moment sepanjang aku bergelar pelajar. InsyaAllah, ad rezeki, sambung lagi. :) pe2 pn GUDLUCK untuk semua kawan-kawan yang akan mula Practical. to my girls GBS, practical baik-baik.. aku akan merindui korang. huhu.. 

till then, daaa~


ChocolatTeedyBear said...
Nothing.


 .: Sealed With Hugs And Kissed :.

2 comments:

  1. awk jgn nangis.. t kte kuarkn feeling feeling tacing tacing 2 plak.. :) in progress..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...