Thursday, April 7, 2011

Melalak!

"Welcome back. Welcome back to your world. Sexy, Naughty, Bitchy YOU."
:)


hye peeps!! holla! holla! :D

tadi g bersuka ria riang ria kanak-kanak Ribena with MY GIRLS bertiga tu ke Changlun. [due to bajet kan.. tp nak gak enjoy masing2 haa.. :)] tujuan kiteorang ke sana adalah untuk Berkaraoke!! wahhhhh!! masing2 nak released tensen la, nak saje2 have fun la.. bla.. bla.. bla.. 
gerak kul 2, tapi sebabkan bas dari kachi lambat, so missed bas yg 2.30pm. tunggu lagi bas yang kul 3.30pm lak. gile bosan. =.="



macam biasa, kelmarin da mintak permission mama nak g karok ni. hehehehehe.. mama ON je. tak pe la.. g la.. tadi pn mama text lagi tanya.. 


Mama : "kakak da kuar ka? ngan spe lg? "
Me : da. ngan wani, ct n azi la.

Mama : ok. sat g balik awai.
Me : ok.

before tu.. sebelum ak kuar..

Mama : awat tak reply msg mama td pg?
Me : bgun lmbt. hehe.. 

Mama : bangun lambat? tu x p klas la tu..
Me : x aih.. p. ni otw nk balik la. sat g nak kuar plak. hehe..

Mama : p mna? karaoke? p elok2..
Me : hehe.. yup. ok. 

see.. mama sy sangat sporting. :) Love you la mama. ngeee~ ermm.. kn best kalau ak kuar ayat cmni, pastu mama said camni.. kn best..

Me : ma, sat g nk kuar jap.
Mama : p mna? club? p elok2..

perrgghhhhh..!! tak yah selindung2 backup cakap da. leh straight to the point je tujuan ak kuar. ROFL. tp tu dlm mimpi je la kn.. ad mama ak nk bg ak masuk club derr.. yg ak terlepas sebelum ni pn, sampai skang die tak taw. HAHAHAHA! [ooppss.. tak selalu ye. skang tak dah. :) ]

ok back ke story karok td. err.. sebabkan terlalu melalak bersama2 MY GIRLS tu, sakit suda tekak ak. hehe.. Serious. da lama tak karok. sebelum ni, kalau p karok ngan geng2 kat "Pearl Of the Orient" tuh, ak backup singer je.. tapi tadi, gua lead singer beb!! wahahahaha! da tu gua karok lagu2 rancak je.. gua tak reti a karok lagu slow jiwang sbb gua tak jiwang! wakakakaka! makcik jie tu je karok lagu jiwang. aiyyooorrrkkk... ak and my kembar, of coz la lagu brutal skit. jiwang2 rock a.. hahaha! 
ak karok 2 lagu inggeris, 3 lagu melayu. perggghhh.. lagu inggeris of coz la lagu yang gua mmg hafal da.. hehehe.. sedap gak suara gua upanya. tak sedap pun, ad ak kesah?? lantak ak a.. ak bayar, duit ak. peduli ape ak..!!  :P 




mmg gua da rase tak nak lepas mic tu dowwhhhh!! hahahaha! gua da addicted td.. wahahaha! pastu, kiteorang ad 2 lagu lebih, kteorang buat duet. hahahaha! best syiall!!
well, banyak picca2 yg snap, termasuk video ketika menyanyi. hahahaha! gile best.. lg best klu lampu bilik tu leh padam. hehe..
cik jie, td br 1st time g karok. die ad kekok2 sikit la.. gua? gua mmg da bse.. hehe.. tapi sebelum ni gua tak nyanyi la.. cam gua ckp kat atas, gua backup je.. hehe.. tp gua da penah kuar masuk pusat karaoke ni banyak kali a.. yg tempah ikut jam? ikut lagu? VIP? semua gua da try. hahahaha! mna tak nye.. masa keje kat Langkawi dulu, pas abis je time keje, gua ngan akak serumah tu n boyfie die mesti g karok. ngan bos tempat keje gua pn gua pernah gak g. pastu lepak ngan bos. terpaksa a da nek kete ngan die..  hahahaha!
*time tu, gua tak cakap woo kat teeetttt c Ex gua yg gua p karok. mau die start enjin kete kuar g cari gua jugak cmtu. hahaha!.

sejak tu la gua mula berjinak2 ngan tempat yg dinamakan pusat karaoke. :) ala.. bkn teruk mna pn tempat tu.. tp gua tgok tempat gak a.. kalau kat penang, gua selalu g ikut membe g satu tempat tu. situ 1 lagu Rm1. so, klu time xde fulus sgt.. ctu la. klau fulus banyak, mesti la Neway or Red Box. ctu leh mkn sekali. yummy.. yummy.. bilik pn seeeeddddaaaaappppp!!  :)
hmm.. tu je kot nk cite sal karok td. t gua upload ye gambo2 pas amik dr kembar gua nanti. hehehe..
gua da ngantuk.. letih... gua nak tito da..~ nanait~~



ChocolatTeddyBear Said...
nanti nak g karok lagi aaa!!! memang released tensen wa cakap lu.. :) dari gua g club, baik gua lepak karok.. hehehe.. btw, membe baik gua sorang tu da nak tunang seyyhhh.. die mntak gua menghadirkan diri jugak2.. Congrats babe..! :) i'm happy for you. 



.: Sealed With Hugs And Kissed :.



2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...