Thursday, April 28, 2011

Congatulations!

Special Dedication punye post lagi..
btw.. just nak say...

Congratulations! 
to my Lil Sista atas kejayaan beliau keran berjaya membolos dinding Matrikulasi.
Bolos saja dinding ituuuuu~
ngeeeee~

yang bestnye..
bleh plak die dapat Matrikulasi Kedah.
kedudukannya kat Changlun.
hahahaha!

ak blah dari situ, dia plak masuk.
so, macam switch place je la kan..
*cian mama and abah.. 3years lepas,  menghala ke situ hantar ak, sekarang kena gak menuju ke sana untuk hantar adik ak lak. hahaha!

ak balik ke rumah, dia plak merantau kat sana.
hehe.. :)
*pasni tinggal ak la plak sorang2 kat umah.. huhu..

die daftar 23hb Mei 2011.
ak keluar dari UUM, 26hb Mei 2011.
dijangka menjadi warga changlun selama setahun.
hahahaha!

******

Syukur, Alhamdulillah.
dapat dia sambung belajar and memang ape yang dia minat.
tumpang gembira di atas kejayaan beliau. :)
so, to My lil Sista..
Ganbate! belajar rajin2.. pulun betoi2..!!
i believed in YOU.
mesti boleh buat yang TERBAIK punye. :)
*sy kn kakak yg supportive. ngeee~

*******
TAHNIAH jugak buat sepupu2 sy yang seangkatan dengan My Lil Sista..
Faiqa and Fatin coz berjaya gak membolos dinding Matrikulasi tuh..
sorang kat Penang, Sorang lagi same adik ak kat Changlun. hikkss~
Bangga maktok wehhh.. semua cucu die yg Batch Hampa ni dapat Matrik..
pasni, toksah dok main2 da.. pulun betoi2 weii..
peluang da ad tuh. ngeee~
TAHNIAH gak untuk membe2 adik ak yang baik ngan die, Cik Cikedis n Nina sebab berjaya gak. :)

*******

okeyh.. last word..
CONGRATULATIONS U OLLS!!
:)


ChcolatTeddyBear Said..
gua kena ubah plan gua yg gua tak mo balik seminggu yg gap tu. haha! so, pas abis Activities gua ngan GBS, gua nk melenggang kangkung, sehelai sepinggang je balik umah. hahaha! 23hb tu gua p la sana ngan mama gua sekali kan.. pastu, balik dari da selesai urusan adik gua, mama gua hantar gua p UUM a.. bleh lagu tu? hahaha! gua tak kire! gua nak hantar gak adik gua tu.. dulu gua masuk belajar, adik gua pigi.. hehe.. :)


 .: Sealed With Hugs And Kissed :.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...