Monday, April 4, 2011

I'm Not Ok!

Mood : tak stabil. emotion DISTRACTED.
plus.. headache yg tak abis2 lagi. [wondering why..]

so... this is best described me rite now.



Warning!
Don't disturb me. i need some time and space alone. all i need just MY GIRLS to be around me. since ak kat uum. ONLY them will understand me.
jangan ganggu kalau tak mau dapat maki hamun percuma plus kna tengking free je dari ak.
don't push me or wat something yang ak bleh marah. even benda kecik. that's me.
maaf. sye memang kepala angin. sentiasa berangin. kalau tak mahu masalah, jangan cari masalah dengan saye buat masa ni. 
like i said.. i'm COMPLICATED. this is why.. i CAN hate someone easily.
kalau tak nak benda ini berlaku pada anda, stay away for a while~~ 
*my beloved lil sista da kena time jadik 'Beautiful Monster' yg tak beautiful dlu.
my mum oso da fham. MY GIRLS pn da fham.
that's why i just need them.
i'm ONLY smiling WHENEVER i was with them.
i need my times and space.
too much things i've been thinking lately.
don't start anything, or u will regret it.
*if u don't want to end up like 1 of my BFF, my big BRO. kan da kena tengking percuma dat nite coz asking too much question mcm ak ni awek die. wlaupun niat melawak, ble ak not in the mood,  bg ak sgt annoying pe yg die wat tu. smpai my lil sista tegur tindakan ak menenking mamat tu. maaf ye. lenkali wat la lagi. seb bek lu pandai pujuk gua, kalau tak, da lama lu perang ngan gua. bkn gua tak mo jawab call lu, tapi gua tak dak mood nak layan lu time tu sbb gua tgah wat bnda len time tu. lu silap a ble lu wat cmtu. gua tak jawab, bersebab. tolong la faham.. :)

*******

currently, just doing like this to calm me down..

i wish to do like this..


but since baru menjejakkan kaki ke bumi Sintok ni kelmarin, takkan nak balik lagi kot.. plus, banyak sangat activity and keje yang perlu disiapkan by this week and next week.
after that, need to spent a lot of time with MY GIRLS.
so, perkara seperti dalam rajah di atas, just boleh dilakukan bila saye berada di "Pearl of the Orient".
sit down. talking to my bestfriendforever. my other half. Cat. only she can calm me down with her words. because she's always there by my side. thanx babe. :)

so, conclusionnye...
bile gua tak layan lu, jangan fikir bukan-bukan. bukan gua sengaja, tapi gua perlukan masa and ruang untuk relax and chill sekejap. plus, gua tak dak mood nak melayan kerenah lu pn bleh jadi salah satu faktor why i'm ignoring you. caution ye.. ramai yang gua ignored termasuk membe2 lama gua yang text gua, call gua. gua hanya jawab call and reply text yang perlu sahaja. yang kurang perlu, gua malas nak layan sebab gua tak mau GANGGUAN and gua nak space gua. okeyh? clear? orait.. :)
so, kepada sesape termasuk mak bapak gua, adik gua sorang tu, rumet, adik beradik, sepupu sepapat, kaum kerabat, kawan2 tersayang, abang2 angkat, kakak2 angkat serta adik2 angkat, and sesape yang kenal diri ini... tu pun kalau diorang bace blog gua la..
MINTA MAAF BANYAK-BANYAK!!!!
kalau ade terkasar bahasa, terlajak perbuatan sehingga menghiris hati, tertoreh berdarah2 ke.. gua mintak maaf. sekarang gua memang BUKAN DALAM mood yang baik. harap maklum. sebarang kesulitan amat dikesali. keadaan akan kembali seperti biasa nanti. once these storm is over. my headache seems to be worse day by day. one of the reason why i am quite moody lately i guess.

ChocolatTeddyBear said...
bukan sengaja. tapi terpaksa. gua pn tak suka bila camni.. tapi nak wat cmne.. benda camni msti jadik la beberapa kali dalam setahun. mintak maaf ye.. tu la, kenal lagi ngan dak berangin berapi cam gunung berapi ni kan.. kan padan muka korang. wahahahaha! [eh, apsal ak bahasakn diri ak gua ni?? ni la akibat dari terbawak2 pas marahkan orang. =.=" ]
* last few days dapat call dari abang angkat gua, ajak kuar jmpe. haaa.. ni lagi sorang yang always lend me his shoulder to cry on. die gak memahami ak even lebih memahami ak lebih dari diri ak seniri. don't know why, but we seem having chemistry toward each others la.. cam ade telepati lak coz die cam tahu je bile ak ok and bile ak tak ok. huhu..

seriously now, I'M NOT OK. =.=" [ u might see me ok, but i'm not actually.]
Mood : listening to I'm not ok (i promise) by My Chemical Romance. then, melayan lagu2 Evanescence. soon, cradle of flith. wahahahahaha! da lame tak melayan lagu2 camni. best plak gua rasa.. :D



.: Sealed With Hugs And Kissed :.





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...